مصاحبه آرشیو خبر ها
جیجی گفت وقتی ناراحتی تنهایی گریه کن ، اما در جمع ضعفت را نشان نده!

جیجی گفت وقتی ناراحتی تنهایی گریه کن ، اما در جمع ضعفت را نشان نده!

موراتا در مورد مشکلات شخصی اشت در فصل گذشته صحبت کرد و گفت آینده اش به خودش بستگی ندارد. تقریبا قطعی است که این مهاجم به رئال مادرید بر می گردد، او در گفت و گو با مارکا گفت:

 

امسال برای من بسیار سخت بود چرا که 3 ماه گذشت و حتی یک گل هم به ثمر نرساندم. به چندین دلیل مختلف، دوران دشواری برای من بود. من راهم را از نامزدم جدا کردم، خانواده ام اندکی دچار مشکل شد و مصدومیتی داشتم که مردم از آن اطلاع ندارند، من دچار التهاب کشاله ی ران شده بودم. هر کسی که این مصدومیت را تجربه کرده باشد می داند که این مسئله یکی از آزاردهنده ترین چیزهایی است که می تواند برای کسی رخ دهد. به طرزی باورنکردنی دردناک است و اجازه ی شوتزنی و سانتر کردن به شما نمی دهد. بازیهایی بود که من مجبور بودم برای بازی کردن یک آمپول ضدالتهاب را مستقیما به لگنم تزرق کنم. جیجی به من گفت وقتی ناراحت هستی، بهترین راه است که خودت را در خانه محبوس کنی و اشک بریزی، اما هرگز نباید ضعفت را نشان بدهی چرا که مردم سعی می کنند تو را بی ثبات کنند. همیشه باید سرتان را بالا بگیرید و این حس را منتقل کنید که خوب هستید و اینکه هیچ چیزی نمی تواند شما را متاثر کند.

 

او در مورد شایعات ترانسفرش صحبتی نکرد، او روی لاروخا تمرکز کرده است:

 

در حال حاضر تنها به یورو فکر میکنم. تلاش زیادی کردم و در گذشته برلحظات سخت فراوانی فائق آمدم تا اینجا باشم. حالا علاقه دارم که سخت کار کنم و برای پیروزی تلاش کنم. چیزی که می خواهم این است که بازی کنم، احساس خوشحالی کنم و اهمیت داشته باشم. باید دید بعدا چه خواهد شد. ماندن در یوونتوس و یا رفتن به رئال مادرید چیزی است که به من بستگی ندارد، ارزویم این است که همچنان به قهرمانی ادامه دهم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: